Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:36:51+01:00
Uwaga Uwaga !!!
Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych na imprezę karnawałową , która odbędzie się dni (wpisz datę) o godzinie ( wpisz godzinę) w (wpisz miejsce). Obowiązkowe jest potwierdzenie przyjścia pod nr.(wpisz numer) oraz strój karnawałowy.
Zapraszamy ;)
5 3 5
2010-02-14T13:38:12+01:00
OGŁOSZENIE!
Dnia 13.02.2010r. odbędzie się ,,Bal Karnawałowy" w klubie ,,Atena" na ulicy Słonecznej w Warszawie. Zapraszamy wszystkich powyżej 21 lat. Nic do stracenia! Kwota od pary wynosi 50 zł. Alkohol będzie można kupić na miejscu. Gra zespół ,,Braders". Zaczynamy o 19.00. Zapraszamy!
5 3 5
2010-02-14T13:39:37+01:00
Dnia 16 lutego 2010r. o godzinie 16:00 w Szkole ... odbędzie się bal karnawałowy. Będzie dużo ciekawych zabaw i konkursów. Bardzo prosimy o przebranie. Wstęp darmowy. Dodatkowe atrakcje to m.in. karaoke. Gwarantujemy dobrą zabawę.
Serdecznie zapraszamy:
Samorząd szkolny.
2 3 2