Przetłómacz na język polski.
Hi Leute
Wer leib Theater, sieht gern Filme, liest bucher und schreibt gern Briefe? Ich Maria, 14, undsportlich, aber sympathis, suche eine Freundin.

Hi boys.
Ich bin 14, heibe Carola und wohne in Berlin. Meine hobbys; Skifahren, Fotografieren, Partys und Klavierspielen. Ich suche einen Freund.

2

Odpowiedzi

2010-02-14T13:43:59+01:00
Hej ludzie
kto lubi teatr,oglada chetnie filmy,czyta ksiazkii pisze cgetnie listy?
jestem maria 14, niewysportowana, ale sympatyczna, szukam przyjaciolki.

czesc chlopcy
mam 14 lat,nazywam sie karola i mieszkam w berlinie. moje hobby: narciarstwo, fotografia, imprezy i gra na pianinie. szukamprzyjaciela

licze na naj ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:45:37+01:00
Tekst 2
Cześć chłopcy!
Jestem karolina i mam 14 lat i mieszkam w Berlinie. Moje hobby to: narciarstwo, fotografowanie, pary i grę na pianinie. szukam przyjaciela.

Tekst 1
Cześć ludzie!!
Chodzę do teatru, oglądam z przyjemnością filmy, czytam książki, i piszę listy? Jestem maria, mam 14 lat. Nie jestem wysportowana ale za to sympatyczna. Szukam przyjaciółki.