Odpowiedzi

2010-02-14T13:45:11+01:00
Bez przyjaciół świat, a szczególnie życie człowieka staje się bez sensu. Przyjaciele pomogą w potrzebie, podniosą na duchu. To oni nadają radość i sens naszemu życiu. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie- trzeba o tym pamiętać.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:45:25+01:00
Z przyjaciółmi żyje się lepiej. przykład z literatury np. Szatan z siódmej klasy ten chłopak zapoznał się z harcerzami którzy mieli ognisko, a gdy został wrzucony do lochu oni mu pomogli i wydostali go z tarapatów. Własne doświadczenie np gdy byłem w lesie z przyjaciółmi i zobaczyłem dzika, i nagle moja noga ugrzęzła w dzióże moi przyjaciele przybiegli mi z pomocą i nie uciekli
3 3 3
2010-02-14T15:23:34+01:00
Z przyjaciółmi żyję się lepiej ...

: Jesteśmy w trudnej sytuacj życiowej przyjaciele są ...
wtedy bardzo potrzebni , bo komu innemu mozna sie zwierzyc
jak nie zaufanemu przyjacielowi , który umie nas wysluchac i doradzic nam
jak mamy postąpic w danej sytuacji , ktora jest dla nas za
trudna , abysmymogli poradzic z nią sobie sami .


to chyba nie to na co liczylas , ale przyda sie
i ten fragmencik . ; p
3 3 3