1.Do podanych wyrażeń dopisz rzeczowniki z zakończeniem -ctwo lub -dztwo.

stado ptaków:
czytanie książek i czasopism:

2.napisz po trzy wyrazy o podanych zakończeniach:

-dztwo:
-ctwo:
-dzki
-cki

Za najlepsze i całe rozwiązanie dam naj!;D

3

Odpowiedzi

2010-02-14T13:38:30+01:00
1.ptactwo
2.czytelnictwo

uchodzctwo
dziecinstwo
ludzki
niemiecki

prosze;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:44:05+01:00
Ptactwo
czytelnictwo

inwalidztwo
tkactwo
ludzki
niemiecki
2010-02-14T13:51:12+01:00
Ptactwo
czytelnictwo
uchodzctwo
dziecinstwo
ludzki
niemiecki