Odpowiedzi

2010-02-14T13:44:12+01:00
116st.E - 21st.E = 95st. E
95st. E : 15 = 6,33 w przybliżeniu 6
17.50 + 6h = 23.50

Odp. W Pekinie jest godzina 23.50
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:47:11+01:00
Im dalej na wschód tym godzina późniejsza
116-21 =95
95 st ----------x minut
1stopień--------4 min
X=4*95=380 min=6h 20 min
17.50 + 6h20 min=00.10 po północy
1 5 1
2010-02-14T18:39:53+01:00
116st-21st=95st
95st*4min=380min=6h20min
17.50+6h20min=23.70=0.10

Pekin godzina 0.10