Odpowiedzi

2010-02-14T13:39:06+01:00
W miejscu gdzie znajduję sie północny geograficzny biegun ziemski, tam znajduję sie południowy biegun magnetyczny. Na poludniowym biegunie geograficnym, znajduje sie północny biegun magnetyczny. Pozdrawiam. Oliwka
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:40:02+01:00
Biegun magnetyczny N jest geograficznie : geograficznym biegunem południowym

biegun magnetyczny S jest geograficznym biegunem N
1 5 1
2010-02-14T13:41:55+01:00
Bieguny magnetyczne są jakby 'odwrotne' do magnetycznych, tzn, że północy biegun magnetyczny znajduje się w pobliżu geograficznego południowego, a południowy magnetyczny w poblizu polnocnego geograficznego.
Dzięki biegunom magnetycznym przy użyciu kompasu mozemy wyznaczyc biegun geograficzny.
1 5 1