Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:39:44+01:00
1.Krystian Gwarek, Krycha
2.18
3. 1,57cm
4. umięśniony paker;]
5. owalna
5. bez zanieczyszceń
6. balejaż
7. czarne'
8. uwydatnione
9. odstające
10. cwaniaczek, madrala
11. ćw na siłowni
12. sport, muzyka techno
2010-02-14T13:45:29+01:00
Ustawa o ochronie danych osobowych=> dane fikcyjne
a)Emilia Beza, Beza
b)15lat
c)160cm
d)szczupła
e)zaokrąglona, uśmiechnięta
f)śniada
g)długie, kasztanowe
h)duże, piwne
i)wąskie, spierzchłe
j) a gdzie j? XD
k)małe, z kolczykami
l)dowcipna, koleżeńska, nieustępliwa, ambitna
m)wybitna malarka
n)sztuka romantyczna, gra na gitarze
o) usposobienie:
1. «cechy czyjegoś charakteru i właściwy mu sposób zachowywania się» źródło: encyklopedia PWN
z tego wynika, że są to cechy charakteru.
2010-02-14T13:45:39+01:00
Michał Nowak, rudy, 15, 1,80, szczuply, wysportowany, smukla, ladna, sucha, wrazliwa, krotkie, blond, niebieskie, pelne, wyraziste, srednie, mily, troskliwy, uprzejmy, kulturalny, kolezenski, wszystko co zwiazane ze sportem, inteligentny(konkursy i stypendia), sport, usmiechniety, wesoly, zawsze w dobrym humorze