Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:42:41+01:00
- natężenie światła,
- temperatura,
- wilgotność,
- stężenie CO2,
- ilość tlenu,
- wewnętrzna budowa rośliny,
- drobne czynniki zewnętrzne (np. wiatr).
pozdro:)
45 4 45
Światlo itp
tlen nie jest potrzebny do fotosyntezy , jest jej składnikiem ubocznym
2010-02-14T13:43:18+01:00
-światło
-dwutlenek węgla
-temperatura
-tlen
-woda
-wiatr
-składniki mineralne
-zanieczyszczenie powietrza
14 3 14