Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:49:23+01:00
43dag= 0,43kg
24t= 24000kg
864g= 0,864kg
84kg=8400g
259kg=0,259t
0,2kg=20dag
Objętość;
3l= 3000 cm3
400cm3=0,4l
24cm3=0,024l
54dm3=54 l
12l=12 000cm3
3l=300ml
155 2 155
2010-02-14T13:50:24+01:00
Masa:
43dag=o,43kg
24t=24000kg
864g=0,864kg
84kg=0,084g
259kg=0,259t
0,2kg=20dag

Objętość;
3l=3000cm3
400cm3=0,4l
24cm3=0,024l
54dm3=54l
12l=12000cm3
3l=3000ml
109 1 109
2010-02-14T17:58:03+01:00
43dag=0,43kg
24t=24000kg
864g=0,864kg
84kg=0,084g
259kg=0,259t
0,2kg=20dag

3l=3000cm3
400cm3=0,4l
24cm3=0,024l
54dm3=54l
12l=12000cm3
3l=3000ml
95 1 95