Odpowiedzi

2010-02-14T13:46:47+01:00
Imie
nazwisko
wiek
płeć
stan cywilny
ilość potomków
wykształcenia
aktualna praca
miejscowość
adres
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:52:46+01:00
Temat : jak spedzamy wolny czas

1. preferuję aktywne spedzanie wolnego czasu
tak nie
2. najczesciej czas spedzam
[tutaj kilka przykladow]
-w kinie/teatrze/operze
-na podworku
-w domu
inne: .......
3. wolny czas spedzam
-w miescie
-poza miastem
4. ile srednio masz wolnego czasu w ciagu dnia
-mniej niz 1 godz.
- 1-2 godz.
-2-4 godz
- wiecej niz 4 godziny
5. czy w Twoim miescie znajdują się miejsca do spędzania wolnego czasu aktywnie? [np. boiska, baseny]
-tak, wiele
-tak, lecz niewiele
-nie korzystam
-nie ma
i kilka jeszcze tego typu
mozna zapytac tez o plec, wiek itp