Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:53:54+01:00
H-wysokosc trapezu
17-11=6
2*6=12
h=12 pierwiastkow z 3/2
6 pierwiastkow z 3

P=(11+17)*6 pierowiastkow z 3/2
P=168 pierwiastkow z 3/2
P=84 pierwiastkow z 3

2010-02-14T14:07:03+01:00
17 - 11 = 6
h = a√3 / 2
a = 6 * 2 = 12
h = 12√3 / 2 = 6√3
P = (a+b) * h / 2
P = (11+17) * 6√3 / 2 = 28 * 6√3 / 2 = 28 * 3√3
P = 84√3
2010-02-14T14:11:11+01:00
P= (a+b)*h/2

P(tego co narysowalem)=(|DC| + |AB|)* |CE| / 2

P=(11+17)*6√3/2
P=28*3√3
P=84√3

Jak nie rozumiesz czegos to pisz. Uściśle
1 5 1