Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:57:14+01:00
Imię i Nazwisko miejscowosc, data
ul. ulica
kod i miasto
telefon
e-mail
Nazwa gimnajum

P O D A N I E

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do klasy pierwszej o profilu ................
Prośbę swą motywuję tym, że nauka w Gimnazjum pozwoli mi na zrealizowanie mojego celu, którym jest dostanie się w przyszłości do Liceum a potem na studia.
Nadmienia, że j. niemiecki i j. angielski to dziedziny moich zainteresowań, tak więc nauka tych przedmiotów sprawia mi dużo satysfakcji i nie mam problemów z przyswajaniem wiedzy w tych kierunkach, chciałbym zaznaczyć, że nauka przedmiotów ścisłych również nie sprawia mi żadnych trudności.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z wyrazami szacunku
podpis


ZAŁĄCZNIKI:
- kopia świadectwa ukończenia Szkoły Podstawowej,
- wyniki testów szóstoklasisty,
- CV.
2 4 2
2010-02-14T13:57:39+01:00
W prawym gornym rogu data , zlewej strony najwazniejsze informacje czyli imie nazwisko miejscezamieszkania telefon. W tresci date i miejsce urodzenia, imiona i nazwiska, zawody rodzicow imiona rodzensta, najwazniejsze osiagniecia na dole podpis ;)
1 1 1