Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T13:59:43+01:00
Ludzie nie potrafiliby razem ze soba wspolpracowac.nie mieliby zadnych ograniczen zachamowan....
Czuliby sie bardziej niebezpiecznie(panstwo podejmuje trudne sytuacje )

Polska bylaby nie tylko dla polakow ale i takze dla cudzoziemcow.
Polakom nie przyslygiwalyby zadne prawa.
2010-02-14T18:33:25+01:00
Polaka nie przysługiwały by rzadne prawa
polaacy nie mieli by niczego na własność
ludzie musieli by sie nauczyć mówic w innych językach
polacy stracili by wszystko