Odpowiedzi

2010-02-14T14:03:57+01:00
A ( 1,1) B ( 1,3)
.......
Wynosi chyba 13 (ale nie jestem pewna)
jeli pomoglam to sie ciesze:)...............
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:01:43+01:00
1)
a)
A = (1,1)
B = (3,1)

b)
w załączniku

c)
rysunek jest zbyt niewyraźny i nie mogę tego oszacować
wyszło mi około 13,44

2)
jest to wykres C [jednostka musi być w km/h]

mam nadzieję, że pomogłam ;D
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T16:28:46+01:00
Współrzędne .
A = (1,1)
B = (3,1)

13,4

Wykres C - Jednostki km/h a nie m/s , ruch jednostajnie prostoliniowy czyli na rysunku prędkość nie może się zmienić . ;)