Odpowiedzi

2010-02-14T14:06:58+01:00
G)3x²y×(-⅙xy) = -½x³y²
h)-3(-x)(-x)(-y)=3x²y
i)0,2tsts²×(-15)=-3s³t²

ps. edytowalam rozwiazanie bo zamienilam potegi na forme indeksow
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T14:07:08+01:00
G)3x²y×(-⅙xy)=-½x³y²
h)-3(-x)(-x)(-y)=3x²y
i)0,2tsts²×(-15) = -3s³t
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:08:44+01:00
G) g)3x²y×(-⅙xy)=-3/6x(3)y(2)=-1/2x(3)y(2)
h)-3(-x)(-x)(-y)=3x(2)y
i)0,2tsts²×(-15) =-3t(2)s(3)
te liczby w nawiasie to znaczy że do takiej potęgi