Odpowiedzi

2010-02-14T14:09:09+01:00
Znaczy to ze organizmy składają sie z komórek i niema organizmu ktory nie ma komórki bez komorki nie ma zycia;)
2 5 2
2010-02-14T14:53:56+01:00
Oznacza to, że z komórek powstaliśmy i nigdy przenigdy żaden człowiek nie urodzi się bez komórek. Już zarodek w brzuchu matki ma komórki.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:45:10+01:00
To oznacza, że każde stworzenie na ziemi urodziło się z komórki.
Ludzie też. Wszystko ma komórki i to jest ta tajemnica.
1 5 1