Odpowiedzi

2010-02-14T14:12:16+01:00
-Cześć.
- Hej.
-Co robisz?
-Odrabiam zadane z matematyki.
- Może pomóc?
- No jeżeli mógłbyś
- No jasne.. Jeżeli potrzebujesz pomocy z Matematyki to mogę zawsze Ci pomóc.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:13:47+01:00
Paweł: Hej Adam! Co tam słychać?
Adam: Cześć! A nie pytaj... Mam do zrobienia na jutro kilka zadań z matematyki i kompletnie nie wiem jak się do tego zabrać.
Paweł: Uuu.. niedobrze. A co to za zadania?
Adam: Z ułamków dziesiętnych. Jestem załamany! W ogóle tego nie rozumiem! Pewnie znowu dostanę jedynkę.
Paweł: Nie martw się kolego, pomogę ci.
Adam: Naprawdę? Byłbym wdzięczny.
Paweł: Jasne. Czemu nie. Powiedz tylko kiedy mam do ciebie wpaść i wszystko ci dokładnie wytłumaczę. Zobaczysz. Twoje problemy z ułamkami znikną raz na zawsze!
Adam: Wielkie dzięki! Ratujesz mi życie! To może dzisiaj o 16.00?
Paweł: Nie ma sprawy! Do zobaczenia.
Adam: Jeszcze raz dzięki! Do zobaczenia.
8 4 8
  • zuź
  • Rozwiązujący
2010-02-14T14:31:54+01:00
Michał: maciek pujdzemy pograć w piłkę
Maciek : niemego murze odrobić zdanie wtedy bend mógł wyjście
Machał: jeszcze niezrobłesi pszeniec to łatwe
Maciek : nie umiem
Michał: ja to umiem to ci pomogę
Maciek : dzięki to chodźmy .
2 3 2