Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:09:02+01:00
Otrzymam kwadrat lub prostokąt, gdyż przekątne dzielą te figury na dwa przystające trójkąty prostokątne.
2010-02-14T14:09:24+01:00
2010-02-14T14:38:10+01:00
Możemy uzyskać 4 figóry:
a)kwadrat , prostokąt
b)trójkąt równoramienny
c)deltoid

Uzasadnienie:
a)Łącząc 2 przystające trójkąty prostokąte tak aby stykały się przeciw prostokątnom uzyskamy kwadrat
b,c)Łącząc 2 przystające trójkąty prostokąte tak abystykały się przyprostokątnymi uzyskamy trójkąt równoramienny lub deltoid w zależności jak je połączymy.