Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:14:00+01:00
1. Postacie przedstawione na ilustracji są władcami krajów uczęstniczących w rozbiorach Polski.

2. Mapa w rękach postaci symbolizuje Królestwo Polskie podczas rozbioru, a rozerwanie mapy przez władców - rozbiór.
123 4 123
2010-02-14T14:14:47+01:00
1) Mi się wydaje że to są trzej zaborcy czyni Austria,Prusy,Rosja.
2) Mapa w rękach zaborców oznacza że te tereny ci zaborcy zabierają od II Rzeczpospolitej te terytorium.
69 3 69