Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:13:45+01:00
Marzec 1968 (8-23 marca 1968) – kryzys polityczny zapoczątkowany demonstracjami studenckimi, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Poznaniu, brutalnie rozbitymi przez oddziały Milicji Obywatelskiej i Ochotniczej Rezerwy Milicji Obywatelskiej tzw. aktywu robotniczego.

Grudzień 1970, wydarzenia grudniowe, rewolta grudniowa – bunt robotniczy w Polsce w dniach 14-22 grudnia 1970 roku (strajki, wiece, demonstracje) głównie w Gdyni, Gdańsku, Szczecinie i Elblągu.
1 1 1
2010-02-14T14:17:10+01:00
Marzec 1968 - kryzys polityczny zapoczątkowany demonstracjami studenckim w większych mistach

grudzień 1970 - Wydarzenia grudniowe, rewola grudniowa... Bunt robotniczy (strajki wiece demonstracje)
1 1 1