Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:21:13+01:00
1. Chiavatta - osada Czarnych Wężów.
2. Pojawienie się osadników niemieckich.
3. Konflikt między Indianami i białymi przybyszami.
4. Spalenie Chiavatty i zabicie jej mieszkańców.
5. Ocalenie syna sachema i przygarnięcie go przez trupę cyrkową.
6. Prężny rozwój miasta Antylopy na gruzach Chiavatty.
7. Przyjazd trupy cyrkowej do miasta.
8. Występ sachema.
9. Przerażenie niemieckiej publiczności.
10. Koniec występu i zaskoczenie widzów.

181 4 181
Thx :D
Dzięki za pomoc
zrub 3 zad
dzięki :)
2010-02-14T14:26:34+01:00
Sorry, że tak niewyraźnie :p Reszta też może Ci się przydać
59 4 59
Ładnie piszesz xd i dzięki za 6 zad :p
zrub cie 3 zad
Ślicznie piszesz
śliczne pismo
Ładnie piszesz