Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:24:32+01:00
Ms = 20*200/100%= 40g naoh

mr1=200g
ms1=40g,
mr2=70g (50g wody i 20g stałego naoh)

mrc=200+70
msc=40+20

Cp2 = 60*100/270
cp=22,2%
2 5 2
2010-02-14T14:27:40+01:00
200g-100%
x-20%
x=200*20/100=40g
40g+20g=60g
200g+50g+20g=270g

270g-100%
60g-x
x=60*100/270=22,(2) sterzenie otrzymanego roztworu
2 5 2
2010-02-14T14:37:26+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. stęż. procemt.
20g soli----100g roztworu
xg soli------200g roztworu
x=20*200/100
x=40g soli
Dolewamy 50g wody i dodaje 20g NaOH
60g(40g+20g) soli----270g roztworu(200g+50g+20g)
xg soli-----100g roztworu
x=60*100/270
x=22,2g soli
x=22,2%
OTRZYMAMY ROZTWÓR 22,2%
3 5 3