Odpowiedzi

2010-02-14T14:26:05+01:00
1/2 x (a + b ) x h

1/2 x (95m + 85m ) x 80 m = 1/2 x 180 m x 80 m = 90 m x 80 m = 7200 m²

100m² = 1a
7200m² = 72a

72 a x 5000 zł = 360 000

Za tę działkę zapłacono 360 tysięcy złotych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:26:11+01:00
P=[(a+b)/2]*h
P=[(95+85)/2]*80
P=180/2*80
P=90*80
P=7200m²

1ar=100m²
7200/100=72ar
5000*72=360000zl

Odp. Ta działka kosztowała 360000zł
2010-02-14T14:29:43+01:00
[(95 + 85)*80] :2 = (180* 80) :2 = 14400 : 2= 7200


7200 m 2 (kwadratowych) =72 ary

72 * 5000=360000