Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:32:25+01:00
A = Fw / m
a - przyspieszenie/opóźnienie
Fw - siła wypadkowa
m - masa

a = 15N (kg x m/s²) / 10kg
a = 1,5 m/s²

Klocek będzie się poruszać z przyspieszeniem 1,5 m/s²

v = a x t

v = 1,5 m/s² x 3 s = 4,5 m/s²

Po 3 sekundach uzyska prędkość 4,5 m/s²

1 2 1
2010-02-14T14:39:50+01:00
A=Fw:m
a=F:m
a=15N:10kg
a=1,5m/s²

V=Vο+a×t
V=a×t
V=1,5m/s²×3s
V=4,5m/s

Vо=0
Fw=F wypadkowa, czyli F
Liczę na naj
1 5 1