Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T14:29:40+01:00
A) 2Zn + O₂ → 2ZnO
b) 2NO → N₂+O₂
c) 2PbO + C → 2Pb + CO₂
d) 2Al + Cr₂O₃ → Al₂O₃ + 2Cr
2010-02-14T14:30:14+01:00
2Zn + O2 -> 2ZnO

2NO -> N₂+O₂

2PbO + C -> 2Pb + CO2

2Al + Cr2O3 -> AL2O3 + 2Cr
2010-02-14T14:31:57+01:00
A) 2 Zn+O²=2 ZnO
b) czy reakcja nie miała wyglądać tak:
NO=N²+O² ?
jeśli tak to wpsolczynniki to:
2 NO=N²+O²
c) 2PbO+C=2Pb+CO²
d) 2Al+Cr²O³=Al²O³+ 2Cr