4.a) Podaj cenę skupu i sprzedaży 10 dolarów w kantorze TeX . Ile złotych otrzyma klient , który sprzeda 1000 dolarów ? Ile złotych trzeba zapłacić , kupując 1000 dolarów ?
b) Ile złotych trzeba zapłać za 10 euro, a ile za 1 funta? Ile złotych płaci właściciel kantoru za 1 euro ?



Tabelka :
SKUP | ......................................... | SPRZEDAŻ
326,50 zl|100 dolarów amerykańskich | 328,00 zł
435,00zl | 100 euro | 437,00 zl
488,00 zl | 100 funtów brytyjskich | 494300 zl



7. Zastąp kreski odpowiednimi liczbami .
a) 5,042 m = _ cm b) 0,0023 km = _ m
145,8 cm = _ m 0,7 m = _ km

c) 21,06 dag = _ g
40,7 g = _ dag

2

Odpowiedzi

2010-02-14T16:11:05+01:00
4/
a/
10 dolarów
cena skupu 32,65zł
cena sprzedaży 32,80zł

1000 dolarow
sprzedając 3265zł
kupując 3280zł

b/
kupując
10 euro 43,70zł
1 funta 4,94zł

sprzedając
1 funta 4,88zł

7/
a/
5,042m = 504,2cm

b/
0,0023km = 2,3m
145,8cm = 1,458m
0,7m = 0,0007km

c/
21,06dag = 210,6g
40,7g = 4,07dag
72 4 72
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T19:06:46+01:00
4A
skup 10 dolarów -32,65 sprzedaż 10 dol.32,80
gdy sprzeda 1000 dolarów otrzyma 326,5*10=3265zł
kupując 1000 dolarów zapłaci 328*10=3280zł
4b
437/10=43,70zł tyle za 10 euro
a za 1 funta 494,30/100=4,94 zł
7
a)504,2cm
2,3m
1,458m
0,0007km
c) 210,6g
4,07dag
52 4 52
co do czego
błąd w 2 linice
sorki pomyliłam się
/ to znaczy dzielenie tak