Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:51:35+01:00
W dzisiejszym świecie, gdzie każdy wiecznie goni za swoimi sprawami, trudno odnaleźć ideał człowieka i moim zdaniem nie warto marnować całego życia na poszukiwania które i tak są z góry skazane na niepowodzenie. Nie oznacza to jednak że należy wiązać swoje losy z osobą do której nie mamy zaufania. Chodzi po prostu o to że przyjaciele nie powinni być perfekcyjni pod każdym względem. Dla mnie najważniejszą cechą w przyjaźni jest szczerość i mój wymarzony przyjaciel na pewno musi posiadać tą istotną cechę i uważam, że jeżeli dwoje osób jest wobec siebie szczerych to mogą zbudować na tym przyjaźń na całe życie, nawet jeśli różnią się charakterami, bo przecież przeciwieństwa się przyciągają :)

Jeżeli mASZ JAKIEŚ ZASTRZEŻENIA DO MOJEJ PRACY, TO NAPISZ POSTARAM SIĘ JĄ POPRAWIĆ :)
2010-02-14T16:16:47+01:00
Przyjaźń jest jedyna i niepowtarzalna. To związek miedzy ludźmi, którzy okazują sobie ufność, sympatię.

"Prawdziwych przyjaciół poznaję się w biedzie".
A więc jaki powinien być prawdziwy przyjaciel?

Prawdziwy przyjaciel z pewnością powinien być osobą, której mogę powierzyć wszystkie swoje troski i kłopoty, powiedzieć rzeczy, których nie mówi się innym. To osoba, która nie tylko mnie wysłucha, ale doradzi, czy pomorze w trudnej sytuacji. Liczy się na jego pomoc i samemu też się pomaga.Przyjaciel jakiego pragnę to osoba skromna, uczciwa, a zarazem stanowcza, pewna siebie i zaranna. Nie potrzebuje przyjaciela, który będzie sławny, bogaty. Wystarczy aby naprawdę mnie lubił, abyśmy mogli się wspierać, spędzać miło czas, razem cieszyć się i płakać, kłócić się i godzić, bo w końcu nikt nie jest doskonały.