Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:49:38+01:00
Google: 209.85.129.147
allegro; 193.23.48.134
dobre programy: 194.0.171.150
  • Elv
  • Rozwiązujący
2010-02-14T14:50:12+01:00
Wyszukiwanie:
start => wszystkie programy=> akcesoria=> wiersz poleceń=> wpisujesz "ping [adres strony]"=> enter
Wpisujesz bez "" i []

google.pl 209.85.135.147

allegro.pl 193.23.48.134

dobreprogramy.pl 194.0.171.150

chyba ^^'
2010-02-14T15:00:08+01:00
Dobreprogramy.pl 194.0.171.150
allegro.pl 193.23.48.134
google.pl 209.85.135.147

:)