Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T14:50:08+01:00
Pan Kopernik , mój kochany
W swoim życiu zabiegany.
Patronem szkoły jest wspaniałym,
przez wszystkich uczniów uwielbiamy,
Wstrzymał słońce, ruszył ziemię,
tak się dumię że aż pienię .
Miał fryzurkę też nie brzydką,
malowaną jakby kredką.
Bardzo Go podziwiamy,
Jego osiągnięciom z podziwem klaskamy

Może takie być??
11 3 11
2010-02-14T14:53:36+01:00
Mikołaj Kopernik tom stary piernik mieszka w Toruniu i ma kuku na muniu :P to tak zertem a tak serio to np.
Mikołaj Kopernik to wielki astronom
Poruszył ziemie zatrzymal słońce
wstrzymał oddechy rozbudzil serca
urodzony w Toruni glosił swe prawdy
a dzieki niemu Torun jest sławny!!!

napisalam z głowy ale bez rymów mam nadzieje ze moze byc :)
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:57:59+01:00
Polska ziemia go wydała-
astronoma wspaniałego
Kopernikiem go nazwała
jakże inteligentnego

Wiedza jego niezmierzona
cały wszechświat ogarnęła
i teoria już zmieniona-
Ziemia słońce obiegnęła

Już pomniki mu wstawiają
w hołdzie i uznaniu
w całym świecie ludzie znają
tego co porządek sprawił.

11 4 11