Odpowiedzi

2010-02-14T16:37:56+01:00
Mieszkam koło Krakowa. W miejscowości Niepołomice. Miejscowość założono w XIV w. Województwo: małopolskie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T18:15:34+01:00
Mieszkam w województwie małopolskim koło Krakowa w miejscowości Niepołomice.
W naszym województwie jest zakopane w którym możemy się pochwalić bo tam jest skocznia.
Można se pochwalić że to była stolica Polski.
Można też się pochwalić że to jedno z najładniejszych województw w Polsce.
2 3 2