Odpowiedzi

2010-02-14T14:59:16+01:00
Moj przyjaciel ma na imie adam razem chodzimy do jednej klasy . Pomagamy sobie inie mozemy bez siebie zyc jestesmy tak jak papuzki nierozlaczki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:59:21+01:00
Mój przyjaciel Jacek jest szczupłej budowy i wysokiego wzrostu. Posiada on jasne, półdługie włosy i czekoladowe oczy. Jego śniada twarz jest owalna. Ma bardzo uległy charakter i posiada wielu dobrych znajomych. Najczęściej można go zobaczyć w znoszonej bluzie, dużej koszulce i nisko noszonych spodniach. Na nogach najczęściej ma sportowe obuwie.
7 2 7