Żyzna gleba jest wyjątkowo bogata w liczne i różnorodne formy życia.na poletku o powierzchni 2 1/2 ara można znależć żywe stworzenia o łącznej wadze 5 1/2 tony,poczynająć od dżownic,a kończąc na mikroskopijnych drobnoustrojach.jaka byłaby waga żywej materii znaleziona na powierzchni 1 ara tej gleby

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:01:37+01:00
2,5a:5=0,5a
5,5t:5=1,1t
0,5ax2=1a
1,1tx2=2,2t
Odp.: Na powierzchni 1a tej gleby zywa materia wazylaby 2,2t.

Liczę na naj!.:***
2010-02-14T15:04:33+01:00
5 1/2 ÷ 2 1/2 = 11/2 ÷ 5/2 = 11/2 * 2/5 = 11/5 = 2 1/5
Odp Na obszarze 1 ara tej gleby można znaleźć 2 1/5 tony żywej materii.