Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T14:58:02+01:00
- jednym z głownych czynników jest stres, a co za tym idzie obnizenie odporności, życie w ciągłym biegu
- zła dieta, stosowanie używek;picie alkoholu,palenie papierosów
- zanieczyszczenie srodowiska - spaliny, kwasne deszcze, smog
1 1 1
2010-02-14T15:00:29+01:00
1.Zanieczyszczenie powietrza
2.Podobne przyzwyczajenia
3.Czynniki genetyczne
4. Stres
5. Nieprawidłowe funkcjonowanie systemu odpornościowego
6.Złe nawyki żywieniowe
7. Deprawacja uczuciowa
8.Infekcje
Wybierz sobie które ci pasują
pozdr.
1 5 1
2010-02-14T15:15:50+01:00
Palenie papierosow-rak
za wysoki poziom cukru-cukrzyca
wysoko kaloryczne jedzenie-nadwaga
nadmierne picie alkoholu-alkoholizm
nieprawidlowy tryb zycia-zawal,choroby serca
mala aktywnosc ,zamykanie sie w sobie-depresja
zmniejszanie lub ograniczanie iloscipokarmu-anoreksja
wirus HIV(uposledzenie odpornosci)-ADIS
2 2 2