Odpowiedzi

2010-02-14T14:59:13+01:00
Proroctwo w ścisłym znaczeniu jest to stanowcza przepowiednia przyszłego wydarzenia, którego żadnym sposobem nie można naprzód poznać z przyczyn przyrodzonych.
6 4 6
2010-02-14T15:00:53+01:00
Najogólniej mówiąc jest to spełniająca się przepowiednia, zamysł. Zjawisko polegająca na spełnianiu się słów do własnej osoby, lub innych. Zazwyczaj informacja jest przekazana nieświadomie, nieoczekiwanie
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:02:07+01:00
Prorok-Osoba będąca w kontakcie z Bogiem, przez którą Bóg mówi do ludzi.
proroctwo- przepowiednia uznawana za głos Boży
PS liczę na najlepszą odpowiedź:)
13 2 13