Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:31:57+01:00
Zad.2
-drogi (pozostawi po sobie bardzo solidną i rozległą sieć komunikacyjną)
-akwedukty (rozpoczęli zaopatrywanie miast w wodę bierzącą)
-cement(wiele budowli wzniesionych z użyciem ówczesnego cementu przetrwało do dziś w nienagannym stanie)
-budowa sufitów w kształcie kopuły
2010-02-14T17:22:33+01:00
Zad 1
liceum
gimnazjum
muzeum
laboratorium
ministerstwo
gladiator
legion
adoracja
sakrament
komunia
aktywny
argument
centrum
efekt
emeryt
hospicjum
kolor
medycyna
ocean
olej