Na podstawie ,,Hymnu o miłośi" św.Pawła - 1Kor 13,1-13 napisz, jak rozumiesz słowa: ,,Warto dla jednej Miłości żyć".
Jest to zadanie 5 ze strony 63. kl.I gimnazjum tytuł podręcznika:Jezus Chrystus objawia prawdę o Bogu i człowieku.
Dam naj.

2

Odpowiedzi

2010-02-14T15:42:55+01:00
Według mnie tą jedyną miłością jest Jezus Chrystus który uczy nas miłowac bliźniego jak samego siebie. Dla niej warto życ ponieważ za oddanie sie tej jedynej miłości czeka nas nagroda wieczna w niebie.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:53:51+01:00
Św. Paweł pokazuje nam w "Hymnie o Miłości" prawdziwe wartości szczerej miłości. "warto dla jednej miłości żyć"... te słowa streszczają i opisują jednocześnie ten właśnie hymn. Prawdziwa miłośc w oczach Świętego Pawła jest czymś wyjątkowy... czymś dla czago można poświęcić całe swoje życie.
12 3 12