Marek i jacek wybierają sie do kina. nie mogą się zdecydować , jaki film wybrać . Ułóż rozmowe kolegów na ten temat .(najlepiej żeby była opisana obsada i argumenty jakimi przekonujemy kolege żeby poszedł na ten film)
najlepiej aby było roz. do godz 20 bierzącego dnia

2

Odpowiedzi

2010-02-14T15:12:05+01:00
-Na jaki film pójdziemy??
-Może na Harrego pottera??
-Nie lubię tego filmu!
-Jest bardzo ciekawy!!
-Lepiej chodzmy na Władce pierścienia
-A może dziś chodźmy na Harrego pottera a następnym razem na twój film?? Co ty na to?
-No dobrze czemu nie!

mam nadzieję że trochę pomogłam!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:12:56+01:00
-Witaj
-Cześć
-I jaki film proponujesz na dzisiejszy wypad do kina?
-Wiesz, poczytałem trochę w internecie i zdecydowałem się na "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki".
-A co to za film?
-Jest to amerykański film przygodowy, w reżyserii Stevena Spielberga, czwarta część przygód poszukiwacza skarbów Indiany Jonesa.
-No nie wiem, nie wiem. Tym to mnie jeszcze nie przekonałeś.
-Gra w nim Harrison Ford jako dr Jones. Bohaterowie znajdują brakującą czaszkę w grobowcu konkwistadorów. Jest to ciekawy, interesujący film, czasem nawet śmieszny.
-To jest mój ulubiony aktor. Zgadzam się. To o której jest seans?
-O 15. Musimy się pośpieszyć.
-Chodźmy!
1 5 1