Odpowiedzi

2010-02-14T15:08:02+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniow naszej szkoly na dyskoteke ktora odbedzie sie 14.02.10r. o dogz. 16 w naszej szkole.
21 2 21
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:33:22+01:00
Goraco zapraszamy wszystkich uczniów i nauczycieli NASZEGO GIMKA na dyskotekę karnawałową, która odbędzie się dn XX.XX.2010r. Gwarantujemy wspaniałą zabawę, liczne atrakcje, róznorakie konkursy. Jeśli nie lubicie nudy, a liczy się dla was wesoła zabawa, przyjdźcie! Zapraszamy!!!
samorząd szkolny
43 2 43