Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:09:34+01:00
Powstają na skutek działalności skałotwórczej organizmów morskich które nazywają się koralowcami.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:10:45+01:00
Żyjątka takie jak przróżne gąbki i takie tam żyją sobie w jednym miejscu (pamiętaj, że to są zwierzęta, mimo, że wyglądają jak rośliny). No i jak taka gnida umrze to pozostawia po sobie szkielet wapienny. Na tym szkielecie osadza się kolejny koral i tak w kółko, a rafa rośnie.
To po prostu osadzanie się szkieletów obumarłych zwierząt.

Miało być nie z internetu to jest swoimi słowami :P
5 4 5
2010-02-14T15:18:29+01:00
Rafa koralwa -powstaje z obmarłych szkieletów zwierząt morskich,tworząc skupiska koralowców.;)
nie ściagane z neta!!!!!
5 4 5