Odpowiedzi

2010-02-14T15:15:10+01:00
Mój pokój jest mały, ale ładny.
Wszystkie ściany są pomalowane na niebiesko.
Na podłodze leży dywan.
Na suficie wisi ładna lampa.
Naprzeciw drzwi stoi moje biurko.
Na biurku stoi mój komputer.
Po prawej, obok biurka stoi szafa na ubrania.
Obok szafy stoi regał z moimi książkami.
Mam duże łóżko.
Łóżko stoi obok biurka.
Łóżko stoi pod oknem.
Na parapecie stoją kwiaty doniczkowe.
Lubię jak w pokoju jest porządek, bo wtedy mogę się uczyć.
Spędzam w moim pokoju wiele czasu i myślę, że jest ładny.



Licze na najwięcej
2010-02-14T15:16:12+01:00
Kiedy wchodze do mojego pokoju wiedze moje łózko , szafki , kredens i biurko .
Na kredensie sotji moja ulubiona kolekcja książek , wieża i stojak z płytami.Szafki są wypelnione po brzegi moimi ubraniami . Przy szafkach stoi biurko ,na którym stoii mój komputer , pojemnik z długopisami a także lampka , z której korzystam przy odrabianiu lekcji. Ściany mojego pokoju mają kolor zielonkawy tak jak dywan . Bardzo lubie mój pokój , ponieważ jest pełen kolorów i życia .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:28:12+01:00
Mój pokój jest średniej wielkości,
Ma on wiele w sobie ładnego
Ma wyjątkowo śliczne ściany
I kolorowy dywanik
W moim pokoju znajduje się jedno-osobowe łóżko
Oraz trzy szafy
Nad moim łóżkiem są plakaty
Na suficie wisi przepiękna lampa
Ma tam też komtuper oraz wiele gier
Mój pokój bardzo mi się podoba ;)

Liczę na naj :)