Odpowiedzi

2010-02-14T15:19:17+01:00
1 Jest to miejsce wymiany dwutlenku węgla (CO2) na tlen. Tzw płuca miasta
2 zachowany chociaż kawałek przyrody
3 pochłaniacz spalin
3 4 3
2010-02-14T15:19:33+01:00
Park miejski ma znaczenie negatywne poniewaz ludzie ktorzy tam codza zaniczyszczaja go i w ten sposob przyroda sie niszczy jest mniej tlenu do oddychania przez co ludzie maja wiecej chorob.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:21:18+01:00
Ma bardzo duże znaczenie gdyż jest to jedyne miejsce w miescie gdzie przyroda nie jest zanieczyszczona. Tu jest cisza, spokój i czystość. Dla przyrody jest to odpowiednie miejsce. Chociaz zdarza się że ludzie go zanieczyszczają, ale to bardzo rzadko.
5 3 5