. NA JUTRO - WAŻNE . [ PODSTAWÓWKA , ; d ] .
` , RELIIGIA . : D { liCzę na pomooc . XD }
+ , UWAGA ! nie musiCie rozwiązywać każdego . , te które wieCie wystarczą . : DD [ % to pytania jakie bd miała jutro na kartkówCe , d ; . i mam zamiar mieć 5 : DDD % ] .
, bd wdziięCznna za pomoC , ęd dam naajj . < 3333
. no wiięc , tak se :
` , Odpowiedz na pytania ; .
# 1 . Zadania Mesjasza ? .
# 2 . Co to jest ` ROK ŁASKI PANA , ? .
# 3 . Ksiegi nowego testamentuu ? .
# 4 . Dlaczego pan JEZUS : D , przyjął Chrzestt ? .
# 5 . Jaką prawdę BÓG objawiił ludziią w czasie Chrztu ? .
# 6 . Czym jest Novy testament dla Uczniiów Chrystusa ? .
# 7 . Kto jest najważniiejszy dla BOGA ? .
# 8 . Czym BÓG obdarowuje człoviieka ? .
# 8 . DlaCzego mamy przyjmować komunię Świętą w
{ 1 piątek } miesiąca ? .

3

Odpowiedzi

2010-02-14T15:19:02+01:00
1. Głoszenie królestwa Bożego i wzywanie do nawrócenia; Zbawienie Ludzi
2.
3.Listy Apostolskie(np.św.Judy, Pawła, Jana,), ewangelia według 4 autorów, Dzieje Apostolskie, Apokalipsa św. Jana
4.
5."To jest mój Syn Umiłowany, Jego słuchajcie" Jezus jest Synem równym Bogu
6.
7.Człowiek
8.Wszystkim co go otacza
9.Mamy przyjmować komunię świętą jak najczęściej gdyż Jezus nam to nakazał.

Beznadziejne te pytania... :/ co wiedziałem to napisałem. Reszty nie będe pisał bo jeszcze zle bedzie
2010-02-14T15:53:40+01:00
1. Uwolnić lud z niewoli
2. To rok w którym prosimy boga o łaske dla nas
3. ewangelie, listy, apokalipsa
4. żeby pokazac że on też jest człowiekiem
5.Objawił prawde że jesteśmy dziećmi boga
6. Jest spełnieniem obietnicy ze starego testamentu
7.My ludzie jesteśmy jego dzicemi
8. obdarowuje człowieka życiem, zdolnościami tym co nas otacza, rodziną itp.
9. Bo to jest tak jakby przypomnienie że w w wielki piątek pan jezus umarł na krzyżu! I dlatego go przyjmujemy
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:59:43+01:00
3. Ewangelia Mateusz, Jana, Łukasza, Marka ... Dzieje Apostolskie ; List do Rzymian ; 1 List do Koryntian ; 2 list do koryntian ; list do galatów ; list do efezjan ; list do filipian ; listo do kolosolan ; 1 list do Tesaloniczan ; 2 list do tesaloniczan ; 1 list do tymoteusza ; 2 list do tymoteusza ; list do tytusa ; list do filemona ; list do hebrajczyków ; list Jakuba ; 1 list piotra ; 2 list piotra ; 1 list jana ; 2 list jana ; 3 list jana ; list judy ; Apokalipsa

2. Rok łaski pana - Jezus pragnie obdarzać łaską nas ludzi, którzy potrzebują zbawienia, poszukując Jezusa

4. Przyjął go dlatego ponieważ chciał pokazać ludziom że tez maja tak robić .

7. Dla Boga najważniejszy jest czlowiek, stworzył go na swój wzór.

1. Wywieść lud z niewoli

9. Jest to przypomnienie Jezusa, który umarł na krzyżu wlaśnie w piątek .


Powodzenia na kartkówce ;**

8. Obdarowuje nas życiem, pomaga i daje wszystko to co jest wokół nas