Jak zachowa się poruszające ciało, gdy wszystkie siły działające na ciało nagle znikną ?
A.Będzie poruszac się ruchem jednostajnie prostoliniowym.
B.Będzie poruszac się ruchem jednostajnie opóźnionym
C.Prawie natychmiast się zatrzyma
D.Będzie poruszac się ruchem jednostajnie krzywoliniowym.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:16:50+01:00
A)będzie poruszać sie ruchem jednostajnie prostoliniowym
2010-02-14T15:16:52+01:00
Myślę, że to odp. C, bo jeżeli nie będą działały żadne siły, to będzie to tak jakby próżnia.