Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:19:13+01:00
5x⁵(2x³y⁴)²÷25(x³y)³xy⁶=
=5x⁵(4x⁶y⁸)÷25(x⁹y³)xy⁶=
=20x¹¹y⁸÷25x⁹y³xy⁶=
=20x¹¹y⁸÷25x¹⁰y⁹=
=0,8xy⁻¹=
=0,8×555×4⁻¹=
=0,8×555×¼=
=111



5x^5*4x^6*y^8 20x^11*y^8 4x*11
-----------------=------------------=-------------
25x^9*y^3*xy^6 75x^10*9y^9 15*9y
2010-02-14T15:20:40+01:00
Sądze ze 10pkt to mało ale zrobiee ;DD
' to znaczy mnożenie xD
5x⁵(2x³y⁴)² = 5 ' 555 ' 555 ' (2 ' 555 ' 555 ' 555 ' 4 ' 4 ' 4 ' 4)² = 1540125 ' 76612180056514560000 = 117992333809539486720000000 :)

wow masakrycznie dłuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugie ;P

kalkulatro wysiada xD

ale proszee ;)