Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:18:42+01:00
To zależy, jeśli ludzie nie rozmawiają o wyznaniu to religia wogule nie powinna być brana pod uwage. Ale są ludzie którzy nie są tolerancyjni i nieprofesjonalni. Wyznanie to prywatna sprawa człowieka, i drugiego nie powinno to interesować. Niestety zawsze jest te ''ale'', a świat nie jest na tyle idealny.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:25:13+01:00
, zależy o co dokładnie pytasz . XDD
{ Porozumiewanie się ludzi wyznających różne religie , jak najbardziej jest możliwe . Liczy się odpowiednie podejście . Ludzie wręcz `zakochani` w swej religii i Bogu nie okazują raczej sympatii do wyznawców innych religii - w tym nie odstając od swych wierzeń , wyznań . W przykładzie muzułmanów wyznawców Allaha jest bardzo ciężko . Muzułmanie zmuszają innych ludzi do wiary w Allaha , zabijają i w taki sposób ( nie umiejętność komunikacji społecznej ) na świecie trwają święte wojny . Religie zbliżone do siebie ( np . Chrześcijaństwo - Judaizm . [ Chrześcijaństwo wywodzi się z Judaizmu jak coś ] )
potrafią wymieniać monologi .
27 4 27