1)_PODAJ NAZWY PAŃSTW AFRYKI
a) przez które przechodzi równik
b) przez które przechodzi południk 0
c) położonych nad Morzem Śródziemnym
d) śródlądowych
e) położonych na obu kontynentach
f) przez które przepływa Nil

2)_ NA TERENIE KTÓRYCH PAŃSTW JĘZYKIEM URZĘDOWYM JEST:
a) arabski
b) francuski
c)angielski

3)_ Na terenie których państw znajdują się obiekty
a) Jezioro Wiktorii
b) jezioro Tangonika
c) Zbiornik Nasera
d) Kilimandżaro

Pilne. Bardzo proszę o szybką odpowiedź :*:*:*

3

Odpowiedzi

2010-02-14T15:21:51+01:00
A)
gabon, demokratyczna republika konga, uganda, kenia.
b) algieria, mali, burkina faso, ghana
c) libia, egipt, algieria, maroko
d) np niger, czad, mali
e) egipt?
f)egipt, sudan, uganda
2010-02-14T15:46:43+01:00
1.
a) Somalia,Kenia,Uganda,Demokratyczna Republika Konga,Kongo, oraz Gabon
b)Algieria,Mali,Burkina faso i Ghana
c)Egipt,Libia,Tunezja,Algieria,Maroko
d)Mali,Niger,Czad,Burkina faso,Republika Środkowoafrykańska,Uganda,Rwanda,Burundi,Zambia,Malawi,
Zimbabwe,Botswana,Lesotho,Suazi,
e) Egipt
f) Egipt,Sudan,Uganda

2.
a)Algieria,Egipt,Czad,Libia
b)Burkina Faso,Czad,Gwinea,Benin,Kongo
c)Botswana,Ghana,Liberia,Niger

3.
a)Uganda oraz Tanzanii
b)Tanzanii,Demokratycznej Republiki Konga i jeszcze trochę w Burundi
c)Egipt i Sudan
d) w Tanzanii
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T20:46:01+01:00
1)
a) Kenia, Uganda, Somalia, Dem.Rep.Konga, Kongo,Gabon
b) Algieria,Mali, Burkina Faso, Ghana
c) Maroko, Algieria, Libia, Tunezja, Egipt
d)Mali,Niger,Czad,Burkina faso,Republika Środkowoafrykańska,Uganda,Rwanda,Burundi,Zambia,Malawi,
Zimbabwe,Botswana,Lesotho,Suazi,
e) Egipt
f)Egipt, Sudan, Uganda

2)
a) Algieria ,Egipt, Czad, Libia
b)Burkina Faso, Czad, Gwinea, Benin, Kongo
c)Botswana, Ghana, Liberia, Niger

3)
a)Uganda oraz Tanzanii
b)Tanzanii,Demokratycznej Republiki Konga i jeszcze trochę w Burundi
c)Egipt i Sudan
d) Tanzania
1 5 1