Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:22:44+01:00
Gdyż woda zasolona ma większą wyporność niż przed jej zasoleniem.

LICZE NA NAJLEPSZE:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:23:30+01:00
Wiem że głupio to sie bedzie czytac ale tak na lekcji miałam;p

ponieważ jak sie dożuci soli to sól wypycha jajko chodzi o to że sól jest mętna i ona unosi wszystko co stanie jej na drodze np. tak jak w wodach bardzo zasolonych woda bedzie nas wypychac
1 5 1