Odpowiedzi

2010-02-14T15:24:16+01:00
Człowiek ma za zadanie szanować wszystkich ludzi bez względu na rase , pochodzenie.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:24:58+01:00
Człowiek ma wiele zadań danych mu od Boga.
Jednym z nich jest opieka i poszanowanie przyrody. Niestety nie zawsze jest ono wypełniane przez człowieka. Często człowiek niszczy przyrodę, szczególnie w mieście przez spaliny czy zabudowywania. To przykre że człowiek nie potrafi wypełnić tego zadania. Przyrodę trzeba kochac i szanowac, bo natura jest piękna.
1 5 1
2010-02-14T15:26:57+01:00
Chodzi o to ze np człowiek idzie do kościółka i sie modli?:D no wiec idzie,słucha kazania księdza,modli sie, staje,klęczy,siedzi i tak na zmine, przyjmuje komunię, boże błogosławiństwo i idzie do domu;)
ma zadanie wierzyć w Boga, kochać i ufać mu, głosic wiarę w niego, nie grzeszyć, szanować i przestrzegać przykazań bożych, kościelnych...
1 4 1