Odpowiedzi

2010-02-14T15:29:57+01:00
Korony dzrzew-moze byc jednopietrowa(lasy jednogatunkowe i jednowiekowe) lub wielopietrowa(lasy mieszane, drzewa w roznym wieku)
podszyt warstwa krzewow i nizszych drzew
runo lesne- warstwa ziół + warstwa przyziemna
warstwa ziół krzewinki trawy byliny i rosliny jednoroczne
przyziemna mchy porosty
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:31:02+01:00
Korony drzew-najwyższe drzewa
Podszyt-paprocie, krzewy, niższe drzewa
runo leśne-owoce, mchy, ściółka
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-14T15:31:35+01:00
Korony drzew: dąb, sosna, świerk
Podszyt: leszczyna, jarzębina, malina
Runo leśne: mech, paproć, trawa
Ściółka: szczątki zwierząt, patyki, gnijące rośliny
7 5 7