Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-14T15:29:13+01:00
Ponieważ woda posolona ma większą wyporność niż przed jej zasoleniem
5 3 5
2010-02-14T15:51:09+01:00
Słona woda (woda z solą ;)) ma większą gęstość niż woda destylowana. dzięki temu możemy sie dowiedzieć, że jajko ma gęstość większą od gęstości wody destylowanej (bo tonie) i mniejszą od gęstości słonej wody (bo pływa po powierzchni).
4 4 4
2010-02-14T16:02:49+01:00
Woda zasolona szybciej wyprze dany przedmiot ( w tym przypadku jajko ) niż po jej zasoleniu, gdyż ma większą gęstość.
5 2 5